Alone

Alone


Em                         Am

شوق سفر نداشتی... قصدگذر نذاشتی

G              F                       Dm

من با تو زنده بودم... اما خبر نداشتی

   Em            F

اما خبر نداشتی

Em                 Am

رفتی و توی قلبم... یادتو جا گذاشتی

G               F                        Dm

روی تموم حرفات... یك دفعه پا گذاشتی

Em             F

یك دفعه پا گذاشتی

G                             C

بی تو كدوم ستاره پا به شبم بذاره

Am                           Em

ابر كدوم آسمون رو تشنگیم بباره

G                                        C

بی تو چه مونده با من جز یه صدای خسته

Am              G                       Dm

جز یه نگاه خاموش جز یه دل شكسته

Am             G

جز یه دل شكسته

Em    F     Em         Am

بال و پرم بودی خبر نداشتی

Em      F     Em       Am

تاج سرم بودی خبر نداشتی

 

Em                                C

سایه به سایه هر طرف كه بودم

Em          F             G

همسفرم بودی خبر نداشتی

Em    F     Em         Am

بال و پرم بودی خبر نداشتی

Em      F     Em       Am

تاج سرم بودی خبر نداشتی

Em                        C

سایه به سایه هر طرف كه بودم

Em             F           G

همسفرم بودی خبر نداشتی

G                                C

پر زدی و ندیدی بال سفر نداشتم

E            G         Bb          G

گفتی رها شو اما من دیگه پر نداشتم

G                                  C

كوه غم و رو شونم دیدی و بر نداشتی

F       G        F       Dm    F       G

من با تو زنده بودم اما خبر نداشتی

              Em            

اما خبر نداشتی

Em                         Am

شوق سفر نداشتی... قصدگذر نذاشتی

G              F                       Dm

من با تو زنده بودم... اما خبر نداشتی

   Em            F

اما خبر نداشتی

Em                 Am

رفتی و توی قلبم... یادتو جا گذاشتی

G               F                        Dm

روی تموم حرفات... یك دفعه پا گذاشتی

Em             F

یك دفعه پا گذاشتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com